Case study

Zapoznaj się z 7 case'ami naszej agencji. Challenge, realizacja, efekty, publikacje.

Czytaj więcej...

Kontakt

quote me
ul. Mokotowska 1, 12th floor
00-640 Warszawa
t:+48 22 112-01-45 
m: biuro@quoteme.pl  

Czytaj więcej...

Krzysztof Kowalewski w reklamie Majonezu Napoleońskiego Mosso

16/03/2015

12 marca marka Mosso rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest  aktor Krzysztof Kowalewski.

Kampania marki Mosso podkreśla rodzinną atmosferę świąt wielkanocnych. Oparta jest na ciepłej relacji dziadka z wnuczką, którzy wczesnym rankiem bawią się, przekomarzając hasłem „Majo Majo”. Całość dopełnia zabawny motyw muzyczny „Mah-na Mah-na”, skomponowany przez Piero Umilianiego w 1968 roku.

 W rolę dziadka wcielił się jeden z najbardziej popularnych aktorów polskiego kina, Krzysztof Kowalewski. 

-Od razu wiedzieliśmy, że właśnie on musi pojawić się w reklamie Mosso. Człowiek-instytucja. Po prostu historia polskiej komedii w jednej osobie. Jednocześnie wiedzieliśmy, że nie chcemy opowiadać dowcipów, ciętych dialogów czy komicznych grepsów. Chcieliśmy dla Mosso czegoś, co wywołuje uśmiech i trafia do serca, lecz bez błazenady i pocztówkowej tkliwości - mówi Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny agencji Adbirds. 

 Swoim zasięgiem kampania obejmuje kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”. Potrwa do 5 kwietnia br.

 Kampanii towarzyszy komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.

 Kreację reklamy przygotowała agencja kreatywna Adbirds. Za produkcję odpowiada firma Vitelloni, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas. Z kolei agencja Quote Me realizuje działania PR oraz aktywności w social mediach.

 Reklama jest dostępna pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=tQaXztS69jE.